#15 – Gratis content vs betaalde content: hoeveel gratis content moet je weggeven en waar betalen klanten dan nog voor?
| | |

#15 – Gratis content vs betaalde content: hoeveel gratis content moet je weggeven en waar betalen klanten dan nog voor?

Deze podcast gaat over gratis content vs betaalde content. Een van mijn klanten vroeg mij: Hoeveel gratis content moet ik nou weggeven? En moet dat dan mijn beste content zijn? Of juist niet? En hoe weet ik of ik teveel weggeef? In deze podcast ga ik daarop in! Waarom maak je gratis content? Laten we…

#14 – De 3 besluiten die ik in 2021 nam, die het meest impact hebben gehad op mij en mijn business (en wat jij daarvan kan leren).
| | | |

#14 – De 3 besluiten die ik in 2021 nam, die het meest impact hebben gehad op mij en mijn business (en wat jij daarvan kan leren).

In deze laatste podcast van 2021, kijk ik terug op wat ik in 2021 veranderd heb in mijn leven en bedrijf en wat dat voor impact heeft gehad. Ook haal ik er lessen uit waar jij hopelijk ook veel aan hebt! De drie besluiten zijn: Ik besloot dat ik een hond wilde en manifesteerde die…

# 13: welke dingen MOET je nu echt doen om te groeien als ondernemer?
| | | | | | | |

# 13: welke dingen MOET je nu echt doen om te groeien als ondernemer?

In deze aflevering ga ik in op de vraag der vragen: wat MOET je nou doen om je bedrijf te laten groeien? Eerst vertel ik wat je allemaal (gelukkig) niet hoeft te doen als ondernemer. Ik weet namelijk ook dat ondernemers vaak ondernemer zijn geworden omdat ze van vrijheid houden en een hekel hebben aan…

Zelfsabotage: wat is het en wat doe je eraan als ondernemer?
| | |

Zelfsabotage: wat is het en wat doe je eraan als ondernemer?

In deze aflevering van de Online Marketing met Impact Podcast ga ik in op zelfsabotage: wat is het? Hoe weet je of je er last van hebt? En belangrijker nog: wat kun je eraan doen? Ik deel mijn eigen verhaal over zelfsabotage en ik geef je een stappenplan van wat je kan doen als je…

Wat is een Call to Action (CTA) en hoe maak je een goede Call To Action?
| | | | |

Wat is een Call to Action (CTA) en hoe maak je een goede Call To Action?

In deze podcastaflevering 11 ga ik in op wat een Call to Action is en hoe je een goede Call to Action maakt. Wat is een Call to Action (CTA)? Een CTA is een uitleg in je content waarin jij jouw ideale klant uitlegt wat de volgende stap is die jij wilt dat hij neemt….

#10 – 5 redenen waarom het niet lukt om consistent te zijn met je content & hoe je dit kunt oplossen
| | | | | | |

#10 – 5 redenen waarom het niet lukt om consistent te zijn met je content & hoe je dit kunt oplossen

Wiehoe, aflevering 10 alweer! In deze podcast ga ik in op de number 1 uitdaging die mijn volgers en Facebookgroepleden altijd delen: consistent content posten (zonder de hele dag online te hoeven zijn). Ik geef je 5 potentiële oorzaken van jouw gebrek aan consistentie, plus tips van hoe je die weg kunt nemen. Een gebrek…

29 creatieve manieren om je content te maken
| |

29 creatieve manieren om je content te maken

Hieronder vind je een lijst met 29 creatieve manieren om een onderwerp in content te gieten. Dit zijn dus verschillende manieren hoe jij op een bepaald onderwerp in kunt gaan, zodat je niet elke keer alleen een foto met een stuk tekst maakt. Dus stel, jij hebt besloten dat je het vandaag wil gaan hebben…

Hoe krijg je meer volgers, lezers/ kijkers en klanten?
| | | | |

Hoe krijg je meer volgers, lezers/ kijkers en klanten?

Hoe krijg je meer volgers, kijkers en uiteindelijk klanten? Ik kreeg deze vraag gisteren in mijn Facebookgroep. Ik vraag alle mensen die lid worden wat ze het liefst willen leren en HEEL vaak is het antwoord een variant op deze vraag. De andere vraag meestgestelde vraag is trouwens: hoe word ik consistent met mijn content….

#8 – 5 fases van bewustzijn van jouw ideale klant
| |

#8 – 5 fases van bewustzijn van jouw ideale klant

In deze podcastaflevering ga ik in op de 5 fases van bewustzijn van jouw ideale klant: Onbewust: geen idee dat er iets aan de hand is Probleembewust: is zich bewust van dat hij een probleem heeft Oplossingsbewust: is zich bewust van dat hij een probleem heeft EN weet dat er een oplossingsriching is Productbewust: is…